Wednesday, March 02, 2005

Memory line: hilsen fra Christa

Kære Niels Jørgen,

Ja, jeg er jo i virkeligheden ikke en af dem, der kan tage turen ”down memory lane” – til gengæld kan jeg fortælle dig, at huset den dag i dag stadig ånder af dig.

Tit og ofte er talen faldet på dig – hvordan du tacklede en sag, hvordan du lavede fredagshygge med kollegaerne, men mest af alt hvordan du sled den ene memoblok op efter den anden ved at sende dine berømte memoer ud – produceret på alle tider af døgnet.

Jeg selv har jo ikke haft fornøjelsen af at arbejde sammen med dig, andet end fra sidelinien, men det har såmænd været fornøjeligt nok.

Men om ikke andet, kan jeg da i hvert fald takke dig for alle de dejlige fødselsdagskort jeg har modtaget gennem de snart 15 år jeg har været ansat i København – det har været rigtig hyggeligt at modtage.

Til sidst vil jeg bare ønske dig og Liselotte nogle skønne år ude i Europa – vi har såmænd stadig din kones lille parlør med på franske restauranter – mest af alt for at sikre os mod komaver og fårehjerner…

De bedste hilsener

Christa Stelling

0 Comments:

Post a Comment

<< Home