Sunday, March 27, 2005

Anni Østenkær Peakes hilsen

Kære Niels Jørgen

Du var min drømmechef, nemlig en der var kreativ, en jeg kunne respektere, en jeg kunne lide, og en der aldrig glemte min fødselsdag!!

Desværre måtte det blive ved drømmen, the time was nver right, men alligevel berørte dit arbejde og din dejlige personlighed min hverdag både i det danske kabinet, i DG X - og ikke mindst din søde hilsen hvert år til min fødselsdag. Det varmede altid, og det bliver sværere at blive ældre uden den :) !

Nu er tiden kommet for nye udfordringer for dig, hvor du kan være 100 % din egen boss, og det glæder mig på dine vegne! Jeg er nemlig sikker på, du vil få det rigtigt sjovt, og jeg ønsker dig af et varmt hjerte alt, hvad du kunne ønske af fremtiden og dit nye liv!

Kæmpeknus,
Anni Østenkær Peake

0 Comments:

Post a Comment

<< Home