Sunday, March 27, 2005

Lars Abels hilsen

Kære Niels,

Det har altid været en stor fornøjelse at arbejde sammen med dig. Jeg husker, hvordan vi fra 1972/73 har kendt hinanden og bl.a. mødtes på Gl. Torv til EF-briefings over en kop morgenkaffe/the og brød de allerførste år. Det førte til mange gode diskussioner og strategiske initiativer fra den tid, hvor kun få havde lejlighed til at følge den europæiske politik helt tæt på. Siden er det jo gået slag i slag, EF blev til EU, og du sørgede hele tiden for, at vi alle fulgte med i udviklingen, senere fra de nye kontorer i Højbrohus, og i de seneste år fra Bruxelles. Jeg har aldrig gået forgæves til dig med et spørgsmål eller et forslag. Altid har du haft tid til at følge op - iøvrigt også med en fødselsdagshilsen - fantastisk netværkspleje (som det vist hedder med et moderne ord). Jeg vil altid glæde mig over vort konstruktive bekendtskab. Jeg håber, at du fortsat for lejlighed til at udfolde din initiativkraft i forskellige relevante fora. Jeg kan i hvert fald ikke forestille mig, at du skulle "gå i stå". Det vil være synd for Europa og den europæiske debat. Og det vil være uretfærdigt for dig som den aktive og positive person, som jeg sætter stor pris på at kende.

Fortsat held og lykke!

Mange hilsner,

Lars Abel

0 Comments:

Post a Comment

<< Home