Wednesday, March 02, 2005

Memory line: hilsen fra Ellen

EMNE: A trip down memory lane…

Kære Niels

Pension – otium – slappe af – ikke på arbejde om morgenen ………………..

Jamen – det er da slet ikke noget, der kan blive til NJT!

Men når jeg nu får tænkt mig om, så må du da faktisk trænge til det! Efter alle disse år for fuld udblæsning. Altid i gang – med nye ting, nye idéer.

Ja, det var jo altid spændende, hvor mange memo-er og hvor mange idéer, der lå på ens bord, når man mødte om morgenen i de mange år du var hos os i København.

Selvom jeg ofte var en af de første, der mødte – så havde du jo alligevel tit nået at lave kaffe inden kl. 8. Nogle gange kunne man være i tvivl, om du overhovedet var nået hjem. Men heldigvis mente du jo, at 3 timers søvn måtte være rigeligt!

Det vil vist blive en alt for omfangsrig ting, hvis jeg starter fra 1973, hvor jeg første gang så dig i Bruxelles over 1975, hvor du tilbød mig eftermiddagsarbejde (over hvad var det nu for en konto!?!?!?)

til alle årene med de kendte memo-er. Men minder er der i hvert fald mange af – og de er gode og positive – og det skal du have tak for.

Og så vil jeg ellers blot ønske for dig og Liselotte, at I må få rigtig rigtig mange dejlige, spændende, oplevelsesrige og afslappende år fremover.

Rigtig god vind

og

Knus

Ellen

0 Comments:

Post a Comment

<< Home