Wednesday, March 02, 2005

Memory line: hilsen fra Kirsten

EMNE: A trip down memory lane…

Kære Niels

Hvem kan som du få en til at arbejde på højtryk – og i mange, mange timer OG SYNES DET ER HERLIGT? Du har en usædvanlig evne til at motivere en til at gøre en særlig indsats, til at sætte sig ind i mere eller mindre spændende projekter og få en masse ud af det.

Det er både sjovt, vedkommende og interessant at arbejde på et projekt med dig, måske fordi du selv også er kanon engageret. Det smitter – og det gi’r en masse god energi. (OK – der har også været enkelte eksempler, hvor en ed eller to er røget ud af munden på en).

Ja – opgaverne har været mange og stærkt differentierede. Lige fra i samlet flok på 10-15 ansatte i en time eller to at gå rundt om bordet på Gammel Torv for at samle en hulens masse papirer sammen i en fart til en kæmpe forsendelse. (Jeg husker endnu en stavefejl som jeg blev ved med at se på i hundredevis af eksemplarer!! – Nyrop i stedte for Nyrup!) Men også andre udfordringer, fx på kun et døgn at etablere en dækkende præsentation af hele den nye Kommission i 1999 på EUROPAplus. Det var lige til at blive høj af. Heldigvis, for søvn fik jeg kun nogle få timer det døgn.

Niels – det har været uforligneligt at være part of your team. Jeg er sikker på at du har mindst 100 ideer til nye tiltag og at du er i fuld gang med at lancere dem – og med at få andre på banen. Og jeg er lige så sikker på at det nok skal lykkes.

Fortsat god vind!

Bedste hilsner

Kirsten

0 Comments:

Post a Comment

<< Home