Tuesday, July 12, 2005

Vi må videre....

Så er der faktisk snart gået fire en halv måned, siden jeg "drejede min nøgle om i Berlaymont". Det er som om det var i går. Og det er jo helt sikkert et godt - endda et meget godt - tegn. Mine 32 år i "butikken" var fantastiske. Men tiden nu bagefter kommer mindst op i samme højder. Der er nu tid til alt det, jeg er ALLERMEST interesseret i.

Det er blevet til dejlige oplevelses-rejser i Karibien, i Tyskland, i Tyrkiet og i Danmark. Det er blevet til spændende arbejde i NGOen Internews, der kæmper for frie medier overalt i verden. Ja, jeg er faktisk blevet kasserer i organisationen. Masser af spændende projekter på beddingen. Og kørt af vore 34 kontorer verden over. Slægtsforskningen er kommet op i højere omdrejninger, og det er kampen for Europa også. Det synes mere nødvendigt end nogensinde før. Man behøver jo ikke at være ansat i EU for at kæmpe for Europa.

Og så er der derudover blevet tid til at priotere fritid, natur, læsning, cyberworld, og nære og gode venner. Herrrrligt!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home