Thursday, October 06, 2005

Tele Wild West

DR program om Tele2's ufine metoder i Danmark var meget interessant. Og meget deprimerende. Vi har nøjagtig samme opførsel fra samme firma her i Belgien. Det er dog mere end utroligt, at et moderne høj-tech firma tror, at de kan komme frem i verden ved mildt sagt ufine måder at hyre kunder på. Vi var selv udsat for det for nogle måneder siden. Pludselig fik vi regninger fra et os ukendt firma (en underafdeling af det belgiske Tele2, viste det sig). Vi betalte selvfølgelig ikke. Og pludselig var vor telefon lukket en dag. Da vi så ad andre veje ringede til Belgacom (VORT teleselskab), så sagde de, at det var de tit ude for. De skulle nok ordne det.

Den måde, som Tele2's danske direktør forsvarede sig på forleden på DR, var meget sigende. Han havde intet forstået. Forhåbentlig kan medierne og manglende kunder en dag få også ham til at forstå.

Men hvor ER det godt, at man i dag helt kan undgå alm. telefonregninger. Tal gratis på Internettet med SKYPE (www.skype.com). Og til dem, der har aktier i teleselskaberne - et godt råd: sælg dem!

1 Comments:

At 10/06/2005 02:54:00 AM, Blogger Richard Kokholm-Erichsen said...

Hej Niels Jørgen

Hvor er jeg enig. Jeg synes også deres markedsføring er usmagelig aggressiv.
Nu er det spændende at se om vi med Skype eller Messenger kan holde kvalitetet. For os er det noget vi buger stadigt hyppigere når vi taler med vore døtre i det danske.

Mange hilsener
Richard

 

Post a Comment

<< Home