Tuesday, July 31, 2007

Spændende danske restauranter :)

Vejen til en mands hjerte går gennem maven Måske ikke hele vejen, men det er i hvert fald en anbefalelsesværdig rute at tage :)

I fredags var vi så heldige at opdage lækkerierne, der faldbydes på Højby Kro under dens nye lederskab. Og i lørdags nød vi mindst lige så fantastisk lækker mad hos familien i Nivå.

Hvad er så mere naturligt end at dele en del af de mange gourmet-oplevelser med jer her på min Hjemmeside. Og vel at mærke oplevelser, hvor der ikke bare er noget for ganen - men i høj grad også noget for øjet og for hygge-genet!

Prøv at tage et vend omkring min nye site om - indtil nu - 15 danske spisesteder, som I med stor forventning kan plotte ind i jeres kalender:

http://www.123hjemmeside.dk/kimbrer/8517416

Kommentarer og forslag modtages med glubende appetit (på livet)


PS: Jeg har forresten for nogen tid siden startet en tilsvarende site på min engelske Home Page om gode og hyggelige restauranter hjemme i Belgien:

http://www.simplesite.com/kimbrer/7614283


Bon appetit !

1 Comments:

At 8/11/2007 10:04:00 AM, Anonymous Anonymous said...

tak for linket - jeg elsker lækker mad og madoplevelser. Jeg har lige købt et abonnement på magasinet Gastro, som jeg varmt kan anbefale. Jeg fandt det på www.bladkiosken.dk

 

Post a Comment

<< Home